Runt halsen

Jag älskar stora smycken som syns och tar plats. De kan pigga upp vilken outfit som helst och är ett billigt alternativ till att variera stilen utan att köpa nya plagg allt för ofta. Här är mina tre senaste inköp.

image24

Vingen och noten är från Thailand. Jag ångrar nästan att jag inte köpte fler halsband där då det fanns hur mycket fint som helst och allt var sjukt billigt. Jag har fått mycket beröm för dessa och det är så himla roligt att vara ensam om att ha någonting! Jordgubben kommer från Guldfynd och kostade 79 kr. Jag har länge velat ha en sådan men tycker att KJLs gubbar är på tok för dyra så den här kändes som ett bra alternativ. Jag gillar speciellt den tvinnade guldkedjan som glittrar himla fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback