Alla mina skor

Jag såg en utmaning på en blogg som innebar att man skulle visa upp alla sina skor. Gärna det, jag älskar mina skor, hur smutsiga och slitna de än är. Det slog mig nämligen när jag fotade dom, att många av dom är väldigt skitiga och att en del har sett sina bättre dagar. But, here we go...


Lindex, Viking, Blammo, Vagabond, Keds, Havaianas, Converse, Vans, Skopunkten, Lindex, Converse, Converse, Converse, Vagabond, Bullboxer, Second hand, Skopunkten, Skopunkten, Wildflower, Skopunkten, Second hand, Second hand, Second Hand, Skopunkten.

Det ska vara alla, utom mina röda pumps som är hemma hos P.

Kommentarer
Postat av: Anonym

söta!
gillar speciellt dom första på sista raden, fan va balla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback