Halva på halva på jobbet.

Nu har även vi börjat med halva reapriset på Lindex. Jag hittade jeans(!) för 49 kr vilket var fantastiskt underbart då jag avskyr att köpa jeans och aldrig hittar några som sitter snyggt. Dessa satt som en smäck och kostade (jag upprepar) bara 49 kronor! Att dom även är otvättade, ankellånga och har hög midja gjorde min dag perfekt. Hängselklänningen kostade bara 90 kr och den har jag suktat efter sen den kostade 349 kr på ordinarie pris. Schysst va? Sen vart det även två tråkiga, men sköna och användbara bastishor. 

image176 

Nu ska jag lägga mig i rena lakan och läsa Harry Potter. Vilken vardagslyx! God natt!

Kommentarer
Postat av: victoria

hejsan! Skitkul att du tycker om mina smycken!!
det är absolut inga problem att du bor i Sthlm!
Efter helgen så kommr jag sälja över internet igen, som vanligt. så om du ser något i min blogg du vill ha, så säg till bara så får du mitt kontonr. - sätter in pengar - o så skickar jag smyckena!
ska försöka fixa en hemsida sen, så allt blir lättare
vi hörs hoppas jag!!
kram victoria

Postat av: victoria

förresten! du undrade över priserna:
halsband o örhängen kostar 85 kr
armband 120 :)

2007-08-02 @ 22:15:22
URL: http://palea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback