Kjolen som ropade mitt namn

När vi gick in i den sista affären i Borlänge så hade både jag och Mickis totalt köpstopp. Vi strosade runt ett tag för att fördriva tid i väntan på tåget och jag gick in och prövade en svart kjol bara för skojs skull. Tyvärr så var den här kjolen helt fantastiskt snygg och som skapt för mig kropp! Den har hög midja, är slimtajt och har fickor fram, grov dragkedja och en liten ettrig slits där bak. Jag var tvungen, fast jag inte hade råd, jag vet att jag har syndat, men fan så snygg jag ska bli! Bilder när jag har den på kommer förmodligen imorgon då det är partaj. Den kommer föresten från Vero Moda och kostade 399SEK.

image350image352

Vackra lilla kjol, inga bilder kan göra dig rättvisa, men jag älskar dig och vi ska ha ett långt och roligt liv tillsammans du och jag. Vackra lilla kjol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback