Bio och kramsnö.

Hjälp vad jag är trött! Har jobbat idag och folk blir som tokiga så fort de har fått barnbidrag. Trosor, strumpor, långkalsonger, jackor... listan kan göras lång. Alla ska handla samma dag.

Efter jobbet kom mammma, pappa och Felicia och hämtade mig. Vi åkte till Täby Centrum, åt god mat, kikade i lite affärer och såg på Göta Kanal II. Filmen var precis så dålig som alla trodde, men ändå godkänd som underhållning i en bekväm biostol med ett lass popcorn.

När vi kom ut från bion var det snöyra och knarr under fötterna. Så himla mysigt! Hade tänkt att åka in till stan och gå på krogen, men det kändes allt för lockande att åka hem och mysa i soffan istället. Man kan aldrig lita på Roslagsbanan när det blir snö. Man kan egentligen inte lite på Roslagsbanan i nåt väder över huvudtaget. 

Nu ska jag byta om till min underbara rosa mjukisdress och dricka te. Önskar att Pelle inte hade föreställning utan var här och höll om mig, men man kan inte alltid få som man vill. 

Over and out 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback