Klänningar!

Sen jag började jobbar på Lindex har jag blivit helt upp över öronen förälskad i alla möjliga sorters klänningar i olika former och färger! Räknade ut att jag har köpt hela 17 stycken under det senaste halvåret. Lyckades heller inte kunna motstå dessa godbitar som jag blev tvungen att klicka hem från La Redoute idag...

Dress3
Den här lilla godbiten fast i svart kommer bli perfekt till sommarnattens fester, eller nu med en snygg topp och grova strumpbyxor under.


Dress2
Som jag har letat efter en förklädesklänning med utanpåfickor! Hade faktiskt börjat ge upp, när jag hittade den här underbara i katalogen till ett överkomligt pris. Även denna fick bli min fast i svart.

Dress
Sist, men faktiskt snyggast! Fantastiskt söt klänning i silver med fickor som bara gör den helt perfekt! Jag var tvungen...

Kan du klandra mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback