Lindex onlineshop

Det är synd att Lindex onlineshop inte öppnar förän senare i år. Jag hade gärna velat dela med mig av mina fynd jag gjorde där idag. Halva reapriset gav mig en fantastiskt fin petrolblå sidenblus för ca 50 kronor och två par svarta sidentrosor med hjärtan på i Viktor & Rolf -stuk för ca 20 kronor styck. Med i påsen slank även ett svart sammetsdiadem med stor rosett på (liknande det som som Cecilia B Jonson tipsar om i sin blogg), en svart kortärmad polotröja med rynk vid bröstet och puffärmar, ett par stooora silverörhängen och ett bronsfärgat resårskärp.

Det blev mycket svart idag, men jag har varit på det humöret på senaste tiden. Vill ha sommar nu - nu - NU! Ska nog vara lite wild and crazy och shoppa loss lite på ASOS för att liva upp mig själv. To be continued...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback