Rita med Vänner-marathon

Idag har jag pysslat en massa hemma. Gjort sånt där nödvändigt ont som faktiskt kan bli rätt okej om man har lite bra musik och rätt inställning! Hyrde en Vänner-box och hade marathon framför TV:n, vilken underbar serie det är! Jag skrattar så jag gråter nästan jämt. Ritade lite samtidigt också, måste värma upp nu när jag ska börja plugga snart. Det vart en inte speciellt välarbetad sommarklänning som är inspirerad av den jag köpte på Indiska. Nu ser ni iaf ungefär hur jag målar, men mycket finslipning krävs. Det ska bli himla kul att plugga design som jag är så himla intresserad av. Jippi!

image123

Imorgon åker familjen till Göteborg medan jag är hemma och jobbar. Det ska firas med kubb-spel och vin med vänner. Trevligt och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback