Semester!

Idag är första dagen på min lilla 10-dagars semester. Jag håller på för fullt med att packa och tvätta kläder. På lördag natt bär det av till Rom. Jag är supertaggad!

Ikväll är det äntligen dags för Ps krogshow! Det ska bli skitkul och kvällen till ära ska jag vara lite extra tjusig! Svart kortkort klänning från Thailand, svarta höga lackskor, kuvertväskan i lack och neonrosa nagellack som kickfärg. Håret blir förmodligen uppsatt i en slarvsnygg knut och i öronen blir det stora silverhängen. Kameran ligger på laddning nu men jag kanske visar senare.

Ska börja göra mig iordning strax för om några timmar ska jag hem till E och dricka vin.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Ha en skön semester!

Postat av: Emelie

Tack så mycket!

2007-07-07 @ 15:26:35
URL: http://emme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback