Regnkappa sökes!

Det ösregnar ute och det påminde mig om att jag ska leta runt lite på internet efter en regnkappa. Inte en sån där stor pösig sak som man hade på dagis utan en mer figursydd variant med snyggt mönster och kanske skärp i midjan. Jag är så trött på att alltid stå där alldeles snopen när det regnar ute och inte veta vad jag ska ha på mig. Jag har letat mig tokig efter fina regnkappor! De verkar enbart existera på otroligt stilmedvetna människor som har letat i åratal efter den perfekta och sedan hittat någon undangömd från 50-talet i nån second hand butik i Jönköping. Eller på sånna människor som helt enkelt köper en vaxduk och syr den där perfekta regnkappan som jag också vill ha! Varför kan jag inte sy? Jag vill bli blöt med stil! SNÄLLA! Stövlar är ju enklare förstås, det finns ju massa fina. Vill ha typ rosa med snören eller blommor eller något, men det känns som att dom måste vänta tills kappan är funnen. Det bli liksom lättare att matcha stövlarna till kappan än tvärtom. Hjälp mig någon?!

image81


Kommentarer
Postat av: jason

hi do u have a collection of regnkappas here my number 0763214277

2012-07-25 @ 19:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback