Nätshopping

Man kan aldrig, a l d r i g få nog av klänningar. Långa korta vida slimmade färglada enkla urringade veckade glanisga mönstrade söta sommriga sexiga eleganta fina stickade you name it. Jag bara älskar detta underbara plagg och måste erkänna att ungefär vartannat inköp jag gör är just det  - en  klänning. Tror på fullt allvar att jag ska börja samla och ha en egen utställning här hemma snart.

Dagens inköp är den här röda skönheten från Tjallamallas webbshop. Har tittat på den flera gånger och tyckt om den slappa men ändå alvlika och romantiska modellen. När den nu var sänkt från 995:- till 500:- var jag tvungen att slå till. Tror det kan bli en riktig hit! Är dock lite orolig över det här med onesize. Kan det verkligen passa alla?


Kommentarer
Postat av: Lisa

Är du inte ovanligt liten eller ovanligt stor så ska den passa :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback