Sommarblusar.

I veckan har jag fyndat 2 underbara sommarblusar från mitt minst lika underbara arbete.



Den första var på rea och jag var tvungen att slå till trots att storleken var 46. Mönstret är hur gulligt som helst och eftersom jag för nuvarande inne i en period då jag tycker att det är ganska hett med för stora tröjor så vart det perfekt. Den här bär jag med ett vitt ribbat linne under, slimmade mörka jeans och nätta sandaler i silver.



Den här blusen har gått som smör i butiken och jag hade turen att rafsa åt mig en 38 innan alla andra! Den är gräddvit, a-linje med väldigt mycket vidd och fantastiska detaljer. Den här blusen platsar bland mina bästa köp någonsin och jag rekommenderar verkligen för dig som gillar den söta stilen. För bara 299:- blir den din.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback