Trycka tröja

Nu har jag kollat runt lite på alternative när man vill vara kreativ och designa egna t-shirts. Det finns många sidor på internet som erbjuder att de trycker din egen valfria text på tröjan. Jag tyckte dock inte att det var något för mig. Tröjorna dom hade att erbjuda var vanliga stora sladdriga t-shirts med ful rigning, ingen form och alldeles för långa ärmar. Jag valde istället att beställa billiga och snygga t-shirts från H&M. Dom är långa med kort ärm och snygg u-ringning. Priset är perfekt när man ska exprimentera, 69.50:-. Sedan beställde jag helt enkelt Create & Print textilpapper från Panduro, 138:- för 5 A4 ark. Då skriver jag ut texter från datorn, klipper ut och stryker på. Hoppas det blir bra!

 Här är lite skisser på hur jag vill ha det. Var väldigt inspirerad av musik idag och tog lite citat från Pearl Jam, Moneybrother och The Ark.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback