Höstdepp och förkylning

Motivationen är låg just nu. Jag har inte lust med nånting och ingenting känns kul. Bloggen går på sparlåga och så gör även jag. Förkylningen, höstdeppen och vardagen har tagit över och den nya skolan känns inte ny och spännande längre. Vad gör man? Om en vecka åker jag till Gran Canaria med familjen och vilar upp mig. Imorgon ska jag stylas och fotas för SOLO. Det ska bli kul, tror jag. Om man bara hade lust att vakna på morgonen. Usch och fy, hösten och jag är inte kompisar. Inte jag och vardagen heller.

Kommentarer
Postat av: Ditt Zlem i halsen

Haha, javisst serru. Så vuxen är jag. Förlåt att jag inte ringde igår, det dök upp en massa saker som var tvungna att fixas. Men vi hörs ikväll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback