Grattis Emelie 20 år

Det är himla kul att fylla år. Jag har spenderat helgen med nära och kära, god mat och massa svammel, så som jag trivs bäst. Alla känner mig så himla väl och har köpt perfekta presenter. Kolla bara.


Lila myskofta Indiska, Hood i ekologisk bomull H&M Herr, blombud och choklad, klänning med hjärtan H&M, kjol med fickor Åhlens, lakan, påslakan, tugummin, special-deodorant, 10 tågbiljetter tur&retur till Leksand, smycken Efva Attling, H&M, Glitter, rosa jeans H&M, ribbade långa linnen H&M, sammetsskor Skopunkten, Sex & the City säsong 1 och 2

Kommentarer
Postat av: eva

Åsså vet jag ytterligare en sak... Minst.
Så trevligt att du ska firas en gång till!

2007-10-01 @ 12:34:45
Postat av: Emme

Mycket trevligt tycker jag!

Postat av: Mickis

Grattis i efterskott! Lust att fika i veckan? Kram

2007-10-03 @ 10:44:10
Postat av: Mickis

Grattis i efterskott! Lust att fika i veckan? Kram

2007-10-03 @ 10:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback