MÅSTE-SHOPPA-NU!

Jag lider av sådan fruktansvärd shoppingabstinens! Jag har inte kollat i klädbutiker på 3 veckor! Detta kan låta helt sjukt men tidigare shoppade jag typ varje dag. Det blev en hobby, en jakt, ett intresse. Tills jag blev instängd i den här jävla hålan som har en enda klädbutik som inte är värd namnet. Fan vad tungt det är att gå från arbetande rik kvinna till fattig uttråkad student. Blä.

Det verkar också som att jag måste stanna här i helgen för P är ändå bara sur och dum. Blä igen.

Kommentarer
Postat av: P-mamma

Suck! De där konstnärsjälarna... Premiären närmar sig. Tur för oss "störande kvinnor" att vi på olika vis kan hålla oss borta fram till dess!
Gläd dig åt att du är på annan ort. Jag får försöka med annan del av radhuset.
Det är faktiskt inte visad hänsyn av oss - det självbevarelsedrift!!!!!

2007-09-14 @ 13:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback