Modeskolan

En ny vecka med nya utmaningar! Den här veckan har vi mödelkurs och uppgiften är att designa och bygga ett valfritt sittredskap. Jag är helimponerad av mig själv för jag har lyckats såga på stora läskiga bandsågen, jag har borrat med hysteriska borrmaskinen och slipat, hammrat och limmat alldeles själv! En stackars klasskamrat hyvlade av sin fingertopp på en maskin så det blev värsta kalabaliken, men vi andra har klarat oss bra. Snart ska jag måla min stol och tapetsera(!) litegrann på den. Resultatet får ni se senare.

I helgen var jag på Formexmässan med dekoratörerna och på öppet hus på
Modeskolan i Stockholm! Skolan var så himla fin och fräsch och jag är så sugen på att söka dit till hösten. Där kommer jag att få lära mig mönsterkonstruktion och sömnad vilket är obligatoriskt för att kunna söka modelinjen på Beckmans sen. Det vill jag. 65.000 kr någon?

Kommentarer
Postat av: Kim

kul med shopping! :) du svarade aldrig på min kommentar. :'( så du å pelle är tillsammans fortfarande? hur många år har ni hängt ihop nu? :p Kram

Postat av: Anonym

är du säker på att beckmans modelinje kostar? jag ska söka till form linjen men den kostar ingenting.

:) puss

2008-01-24 @ 11:11:13
URL: http://marybud.blogg.se
Postat av: Emelie

beckamns kostar inget men för att kunna söka mode där så måste man ha gått en kurs innan som kostar 65.000. något drygt kan tyckas!

2008-01-24 @ 12:41:51
URL: http://emme.blogg.se
Postat av: Kim

åh, härligt! har han flyttat med dig upp? nej, vi är inte tillsammans längre.. lämnade honom i fredags faktiskt. klarar inte av ett förhållande byggt på en jävla massa lögner från hans sida! ska du bli designer? :) KRAM

2008-01-24 @ 17:50:27
URL: http://kimlundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback