Äta jobba sova dö

Update:

Nej jag lever inte. Inte ordentligt iallafall för det kan man inte när man jobbar såhär mycket. Det senaste är iaf att jag kom in på Modeskolan och även ska läsa en extra kurs i Modeillustration. Det ska bli så himla roligt! Blir jag inte designer så tänker jag försörja mig på att göra modeillustrationer. Det är liksom min grej.

Så ska jag börja dansa jazzdans, de ni! Annars lyssnar jag mest på Queen och äter smultronglass. Mer har jag inte energi till.

Emme, PDOL nästa helg och jag blir så jävla glad!

Kommentarer
Postat av: evaB

Har inte läst bloggar på länge. Därför kommer GRATTIS! först nu. Så kul att du hamnar där du vill!

Men du kunde ju ha sagt något ...

2008-07-24 @ 10:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback