Lisa Miskovsky

På Jazzfestivalen 2006 spelade Lisa Miskovsky. Hon hade på sig den finaste tunikan jag någonsin sett och jag visste direkt att jag var tvungen att ha en likadan. Jag letade och letade men hittade den ingenstans. Till slut fick jag nys om att det var en tjej som designar plagg speciellt till Lisa som hade sytt tunikan. Jag skrev till Lisa och hon hade vänligheten att ge mig tjejens mailadress. Till min lycka hade hon ingenting emot att sy upp en till mig också för en inte alltför stor summa pengar. Sagt och gjort. Jag och Lisa är dom enda i världen som har dom här tunikorna, Lisas med grön resår i midjan och min med svart. Så levde vi lyckliga i alla våra dagar. Slutet gott allting gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback