Alla flickor har gått hem

Idag har vi eget arbete på schemat och jag vaknade 11.20 av att Mickis ringde och frågade om jag skulle med och käka lunch. Att jag kan sova så länge är ofattbart. Skolan är så slapp just nu så att tiden går fram i snigelfart. Jag gör inget vettigt eller meningsfullt. Vill ha tillbaka mitt liv i Stockholm med jobb och allt som hör vardagen till. Kommer förmodligen ångra att jag sa det när det väl kommer till kritan. Semester varje dag borde vara underbart, men inte i en liten och ointressant by som Leksand. Inte när man har 232 kr på kontot och det är två veckor kvar tills det rullar in lite pengar. Om en halvtimme har jag tvätt-tid. Det är dagens höjdpunkt. Woopie.

Ska åtminstone försöka planera lite London i eftermiddag. Det är inte fy skam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback