Mjau

Välklädda stiliga pojkar med nördiga retrobrillor är bland det finaste som finns. Dom får mig att tro att det fortfarande är då när alla bar kostymbrallor, hängslen, finskor och hatt. Då när flickorna snurrade omkring i pastelliga klänningar med luftiga kjolar, pumps och lockar i håret. Jag vill inte vara med i push up bhns och Gällivare-hängets värld. Jag vill också sätta papiljotter i håret och gå på dans med gammelrosa klänning och tuggumi i munnen. Jag försöker få Pelle att köpa ett par spräckliga Ray Bans eftersom han har "lyckan" att behöva glasögon. Han skulle om möjligt bli ännu snyggare då.
image496

Kommentarer
Postat av: evaB

Det var ju lustigt att du vill att Pelle ska ha just de glasögonen! Du vet väl att killen som bär dem är hemligt förälskad i mig...?...

2008-05-29 @ 01:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback