Rensning

Jag håller på att rensa min arbetsbänk i verkstaden. Mycket har man gjort uner det här året och mycket har man lärt sig. Jag har utvecklats något enormt i mitt sätt att teckna och jag börjar hitta min stil och mitt uttryckssätt. Tittar jag på arbetsproverna jag skickade in hit för ett år sedan så skrattar jag rakt ut. Jag låg ju på en dagisnivå! Nu känner jag mig betydligt mer proffsig och snitsig, även om det är en himla lång bit kvar innan jag är fulllärd. Här är en till skiss jag hittade. Måste verkligen träna på att få till håret på mina brudar. Det är inte alls bra. 
                                                                                        
Tips någon?
image482

Kommentarer
Postat av: Mickis

jag tycker det är jättefina det vet du!
håret däremot, skitsamma de kan vara skalliga?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback