Rock'n'roll!

Jag har länge gillat t-shirtar med rockband på. Dels för att jag älskar rock men även för att det kan vara jäkligt snyggt. Då menar jag inte en stor urtvättad Iron Maiden-tröja spänd över en fläskig ölmage utan tighta lite slitna t-shirtar till ett par schyssta jeans. Eftersom att tillverkarna tror att det bara är snubbar som lyssnar på rock så är det väldigt svårt att hitta snygga rock-tröjor i tjejmodell. Därför har detta blivit lite utav en sport för mig. Hitills har jag fått tag i Nirvana, Ramones och Pearl Jam. Denna snygga är ny till familjen. Jag hoppas även på en Bruce Springsteen från konserten i sommar.

image461

Kommentarer
Postat av: Lina, Keep it simple

Åah, jag önskar mig en AC/DCtröja.

Förresten såg jag hos Frida att du har tvätta din jeansjacka med klorin? hur gör man? Hur mycket behöver man?

2008-05-08 @ 12:52:26
Postat av: Emelie

Du kör i tvättmaskinen och häller i klorin istället för tvättmedel. Jag körde 3 tvättar för att få den så ljus som möjligt. Då hade jag ungefär 1 dl varje gång. Kolla bild här: http://emme.blogg.se/1185112918_klorin_javisst.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback