God morning sunshine

Får man ha så mycket tur att man blir erbjuden ett spännande jobb som marknadsföringsassistent bara sådär utan att anstränga sig? Det känns som jag borde ta det. Om inte för att jag vill så för att jag borde vara oändligt tacksam. Men skolan då? Min tredje termin som jag tror att jag vill gå?

Det är en kvinna som har ringt in till nyhetsmorgon och är jättearg och gastar om att hon hatar reklam i sin Beck-film. Synd att bra saker ofta representeras av galningar. Det blir himla pinsamt när man skriker i TV sådär.

Just nu håller jag på att sy en festtopp av två byxben. Projektet heter Re-design och är ett samarbete med Röda Korset. Kolla in utställningen i Bruno Gallerian sen vecka 22 och 23.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback