I love Pite

I helgen är jag och Mickis i Pite och hälsar på Emme och mormor. Jag älskar det. Vi har 20 grader varmt i världens mysigaste stad där man bjuds på god lunch av mormor på hennes terass med havsutsikt och har fredagsmys med vin och ostar på Emmes balkong mitt i studentsmeten. Imorgon är vi bjudna till mormors Spa-anläggning för att njuta lite extra. He fint som snus.

Att Pite-borna sedan inte har köpt slut på Matthew Williamsons designerkläder för H&M är en annan fet bonus. De som tog slut på 5 minuter i Sthlm hänger tydligen kvar i flera veckor i Pite. Jag tror att mitt hjärta stannade en stund när jag såg min drömblus och drömsarong hänga där och vänta på mig. Jag hade liksom övervägt att köpa detta av en sniken Sthlmare på Tradera för flera tusen. Nu kom jag undan med H&M-pris. Jag älskar Norrland.

Ikväll ska vi på studenthäng på Kalles. Det är tydligen the shit.



Nu är det fredagsmys....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback