Jarmo du är bäst

Att Jarmo inte vinner Robinsson är en jävla skam.

Att en solande city-morsa som förlorar alla tävlingar så hon inte har någon rösträtt vinner för att hon inte kunnat rösta på någon, och därför inte kommit på kant med någon, är pinsamt. Hon som kom sist i alla tävlingar, solade hela dagen och tyckte det var äckligt att man petade tänderna med en pinne. Hon som kräktes för att hon inte ens hade vett att dricka vatten i djungeln. Hon som var för dålig för att kasta sten.

Jarmo hade klarat sig på en öde ö i 100 dagar. Jarmo klagade aldrig. Jarmo var glad och trevlig hela tiden och bara så jävla cool. Jarmo jag hejade på dig.

Lukas, Rafael, Ranjit och Angela, ni är alla fittor som röstade på den svaga tjejen för att ni inte klarade av en stark man som gick sin egen väg. Ellenor är ingen överlevare.

Jag är skitarg.

Kommentarer
Postat av: eva

Söndagsmorgon kl 4.00, sexochenhalv timme efter sista Robinson. På www.tv4.se har nu 11088 personer svarat på frågan Vann rätt person Robinson 2009. 18% tycker det. 82 % håller på alternativet "Nej, skandal!"

Jag är en av de 82%-en och jag håller alltså fullständigt med dig. I varje ord och mening.

2009-05-31 @ 04:13:57
Postat av: Anonym

Jag alltså fyy ,vad fult det är ju bara pinsamt att hon vann ? Jarmo han ramlade slog huvudet rejäält så det blödde skit mycket, nej han blir omplåstrad och stiger upp och fortsätter. Han åt precis allt ? Alltså fyy , jag grät när inte jarmo vann ! Han skulle varit så mycket mera värt en halv miljon kronor ! Fan alltså ! Om dom i sverige fått röstat skulle han vunnit lätt !!!!!!!!

2009-06-02 @ 19:21:53
Postat av: Emelie

Hej!

Jag håller med dig, Jarmo borde ha vunnit!

//Emsan

2009-06-11 @ 14:15:30
URL: http://lawabiding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback